1. Wacht na het opstarten en inloggen op uw computer tot een pop-up van Deployment Pro verschijnt. Gebeurt dit niet binnen de 5 minuten, herstart dan uw computer. Indien de pop-up na 5 minuten nog niet verschijnt, neem dan contact op met support.
    Indien de pop-up wel verschijnt kan u de instructies volgen in het document in bijlage over Deployment Pro.
  2. VOER DEZE STAP VOORLOPIG NIET UIT, VERVOLG STAP 3 VOOR ONEDRIVE aub.
    U moet éénmalig via de Windows instellingen uw Office365 account uitloggen en opnieuw inloggen. Volg hiervoor de stappen in het document in bijlage over O365 account sign in op Windows.
  3. Na de vorige stap heeft u uw computer moeten herstarten. U dient nu ook uw OneDrive applicatie éénmalig los te koppelen van de O365 account en te herkoppelen, volgens het document in bijlage over OneDrive.
  4. Voor de Office programma's, log uit, en daarna opnieuw in op een Office applicatie van uw keuze (Word, Excel, PowerPoint, Project, ... ) --> volg de instructies in dit document: ALL_MAN_EN_NL_FR_Office Account Sign-in.pdf
  5. Naargelang de programma's die u het meest gebruikt, kan u zelf kiezen welke stappen die in de algemene instructies zijn beschreven u verder uitvoert, en in welke volgorde.